090821

Jag kom nästan precis innanför dörren och jag är helt slutkörd! Vanlig skoldag med vanliga lektioner, slutande halv tre. Dock har första veckan gått oväntat fort!
Sen var det direkt vidare till Karlstad med Louise och Lovisa! Lovisa shoppade loss på myrorna till kommande lägenheten, eftersom att jag är näst intill pank så köpte jag ingenting. Jag hoppades på att min monki tröja skulle finnas kvar att köpa, men icke!
 Jag hoppas verkligen att hon får lägenheten som hon tackade ja till. Då kommer vi bo grannar inom snar framtid, eftersom att jag också ska flytta! Det kommer bli kul.
Imorgon är det fest hos Erika, det kan bli trevligt.

2009-08-21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0