avatar

Igår kväll gick jag och Gabbeli på Avatar. Den var verkligen sjukt bra! Värd varenda krona, ni som inte sett den borde se den på en gång. I början var den lite seg, jag tänkte liksom "Vad är det här komigen nu!" Den var absolut inte så dålig så man gick i halva filmen. Som jag hört att några har gjort. TOKIGT.
Saker och ting börjar bli lite för creepy

Snart ska jag käka sen bär det av till Karolina. Där ska man fixa sig för kvällen bravader.
Hoppas det blir en bra kväll, känns som att det inte blir så bra som man alltid hoppas på! Jag har alltså inte så stora förhoppningar.
Lite för fulla människor, folk gör slut, blir ihop, är otrogna, bråkar. Vad brukar annars ske?


Vad har jag inte gjort under 2009 som jag borde göra 2010?
Göra något åt saken och sluta tjata.
Eller vad tror ni om det?

Sist av allt, vem får pussen på tolvslaget?

2009-12-31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0