För jag vet

Igår träffade jag en dear friend of mine, det var ett tag sen. Men det var trevligt,  jag fick äta min efterlängtade royal på chariles, vi var på coop och inhandlade myssaker, han skulle ha myskväll.
Jag knallde till mastis för att jobba, inte så mycket att jobba med om man säger så.  Men kvällen gick fort!

Nu ska jag snart möta Karolina, vi ska mixtra med mitt hår. Resultatet kan bli katastrof, men vad gör det?
Jag sitter och lyssnar på the one and only, Johnny Cash.

ÅH jag har tjänat lite mer än andra helger den här helgen, det brinner i fingrarna på mig. Jag vill slåss på mellandagsrean.
Något kan jag få handla, tycker jag iallafall.
/s

2009-12-27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0