party off

Igår var inte en helt okej dag, fy satan.
Det började med att jag gick ner till stan, kikade runt osv. Sen skulle jag gå till Madiel, där jag syr, och sy lite. Trodde jag, för när ja kom in var det vatten i heeela affären, tvp 2 cm högt. Då hade någonting frysit sönder så det sprutade ut massa vatten. Det var bara att börja ösa vatten, det tog två timmar. Helt insane!
Som tack för hjälpen fick jag ett superfint armband & lite mat. GOTT.
På kvällen bar det av till mastis, och det var så fruktansvärt tråkigt! Jag och Lovisa gick hem kl ett. Helt onödigt att gå ner enligt mig. MEN MEN.
Det var bara bedrövligt kallt.

Idag ska jag chilla, äta godis och vänta tills klockan blir halv tre. Då ska jag till stan och sälja massa saker till balen, inte speciellt taggad.

Och att vakna till att grannarna har sex, är alltid trevligt.

2009-12-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0