work

Ikväll jobbar jag och vädret är hemskt. Jag bävar för att gå ner till stan! Så kan det vara.
Karolina är i stan och det ryktas om att vi ska till karlstad på måndag! Fast egentligen borde jag spara mina pengar, vill ha det där objektivet. Såg även att de sänkt datorn jag ville ha på siba.
VARFÖR är jag så dålig på att spara?
Förr var jag bäst på att spara, det var alltså bättre förr.
Fast det är ju enklare att spara till objetiv än dator.
PLUS att jag såg objetivet på tradera för dryga tusenlappen, men begagnat objektiv, vågar man köpa det?

Karlsad eller spara,Karlsad eller spara, Karlsad eller spara?
 
Jag vill shoppa&slåss med alla giriga på måndag, men är det värt det?
Ja, kanske. Vill ha några plagg från min "needs" lista!
Återstår att se.
Nu ska jag iallfall slåss med folk på mastis, har hört att det är slutsålt.
Wish me luck

2009-12-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0