090124

Ja. Jag tänkte att det var dags att skaffa sig en blogg. Jag blev väldigt inspererad av våra senaste svenska lektioner där vi jobbar om dom stora bloggarna. Jag behöver nog inte ens nämna vilka som är. Men så är fallet. Mitt mål är att jag ska bli minst lika stora som dom, om inte större. Jag ska tipsa erom mitt överdrivt dyra smink osv.
Vid närmare eftertanke kommer det nog inte bli så.  FÖR JAG HAR INGET DYRT SMINK:(
Nej jag kommer förmodligen skria småsaker, om allt och ingenting. Enjoy!

Men en pizza vore ju rätt så passande just nu. För igår bestod min mat av en pasta sås som innehöll kantareller och ost. Det värsta av allt var att den inte var god. Jävla blåband, så nu vill jag ha pizza. Mycket viktig information!


2009-01-24


Kommentarer
Postat av: elin

räkna med att ja läser iaf <:

2009-01-25 @ 14:31:18
Postat av: s

du är alltid så fint klädd :)

2009-01-25 @ 14:32:26
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Mitsukai

Pizza är ALDRIG fel.. =) viktig regel i livet XD

2009-01-25 @ 19:15:52
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0