090708

Nu är jag uppe i urskogarna, där regnet öser ner. Det regnade när jag vaknade och verkar fortsätta tills jag går och lägger mig. Så jag har läst, av och till sedan halv 10.
  Ljudet av ditt hjärta, helt otroligt vad bra den är. Som Gabriella sa, gråter man inte för att det är sorgligt gråter man för att man är avundsjuk. Besattheten av att fortsätta läsa när jag lagt ifrån mig den kommer nog inte sluta fören den är slut. Så det är vad jag kommer göra i några/ någon dag till. Har nästan halva boken kvar, det borde inte ta lång tid. 4:an 4:an 4:an! When the dirty things happends! Vad är det inte man väntar på liksom? grr

Nu ska jag återgå till boken, eller kylskåpet. Jag får fundera.

2009-07-08


Kommentarer
Postat av: gabriella

men sofie, man får inga detaljer på sexset, de bara händer.

2009-07-09 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0