090709

Dåliga nyheter, boken tog slut för några timmar sen. Jag väntar bara på tills jag kommer hem och kan lägga vantarna på Carolines andra bok. Du får se till han din mamma har läst färdigt den när jag kommer hem! Eller om jag ska kolla om hagfors har något bibliotek, vilket som borde ha. Jag borde inte hoppas på att boken finns där, varken pappa eller Carina hade hört talas om böckerna eller Twilight.

En bra nyhet är att min lön kommer imorgon, 3241 kronor för att vara exakt! Jag är rätt nöjd. Så nu funderar jag på vad jag ska spendera den på. En dator är reda uteslutet då jag inte kommer ha några pengar kvar alls. Lite tråkigt.
Medans jag funderar på det ska jag pallra mig ner och öva mina talanger inom guitar hero.

2009-07-09


Kommentarer
Postat av: Caroline ståfräs

jag har ingen bok att läsa jag, och det har regnat konstant utan uppehåll i två dagar nu. MORR

2009-07-10 @ 11:37:21
URL: http://unicornspring.blogg.se/
Postat av: Caroline ståfräs

Jag har snopp tråkiiiiiiiiiiiiigt

2009-07-10 @ 15:36:02
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0