090711

Hemma från Karlstad, har spenderat 1100 kronor. Och allt jag köpt är jag nöjd med.
Så nu sitter jag barnvakt till två barn, flickor. Det finns faktiskt roligare saker att göra en Lördagkväll, men vad har jag för val.
Funderar på att åka hem snart, jag är inte så jätte road. Man kan väl inte har roligt jämt. Spelar det egentligen för roll om jag sitter här i regnet än hemma i regnet? Knappast. Såg att  det gick LA INK på någon kanal där nere, det är nog så att jag får pallra mig ner igen, för här var det inte så roligt.
Men först, dagens inköp.

Jävligt nice mp4.
Svarta koss porta pro lurar
Halvtransparant, långt brottarlinne med ficka.
Mycket nöjd!

Innan LA INK är det hunden som måste ut. Tack och lov att jag inte har hund, katterna behöver inte gå ut för at kissa.

2009-07-11


Kommentarer
Postat av: Caroline ståfräs

fick du ge för mp4:an? c:

2009-07-13 @ 20:27:21
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0