090715

Jag har köpt tyget till min balklänning nu, helt underbart! Jag tänker inte avsölja vad det är för färg, men jag kommer säkert inte kunna hålla mig. Plus att jag har nya ideér om hur den ska se ut, dom gamla är som bort blåst. Jag är så sugen på att svika Lovisa lite och börja sy redan idag, eller blir du ledsen då?
Jag kan tänka på det medans jag cyklar ner med min mp4, batteritiden är så fruktansvärt värdelös, så dom sa att jag skulle ta med kvittot. jag tycker att batteriet ska hålla längre än i två timmar.

Ikväll har jag bjudit hem mig till Karoline, för eventuell övernattning. Men nu ska jag kila. Adjö!

2009-07-15


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag blir lite ledsen. För jag törs inte göra det själv :(

2009-07-15 @ 22:29:40
Postat av: Lovisa

Inget namn fick jag ha heller.

2009-07-15 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0