090729

Jag har gått och blivit sjuk, inatt. Jag har ont i ögonhålorna, munnen, halsen och huvudet. Kanske att jag fått svininfluensan? Det hoppas vi inte på, för att imorgon står det örebro på mitt schema. Vi ska dit med Robins släktningar från England. Det blir Gustavsvik och Marieberg(köpcentrum för den som inte vet). Jag blev besviken när marieberg nämdes, för jag har inte pengar att spendera. Men när jag skulle kolla mitt saldo förut så fick jag mig en trevlig överraskning! Jag hade fått lön! En lön som jag inte visste att jag skulle få. Det känns himla bra, inte mycket med i alla fall tusen kronor! Det känns som att jag borde spara det, jag har trots allt handlat en del på sistone. Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv en stund, adjö.

2009-07-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0