090624

Idag har det varit en bra dag!
Lite loppis, där jag hittade ett armband och ett par örhängen. Sen har jag även varit på stan och fått mig en ny lång svart jacka, med hög krage. Och en lång svart t-shirt med fransar nertill.
Har även träffat Gabriella, det är alltid lika trevligt.
En typ på tradera har inte betalat för diamanterna osv, så de ligger ute igen för den som vill ha!
http://www.tradera.com/Gloomy-diamater-skeleton-animal-scene-halsband-ribcage-auktion_94751473


Kanske är det så att jag får den stora äran att följa med min Far, Carina och Hannah till kusten de två sista veckorna i Juli. Det är något jag hoppas på. Mer om det en annan dag, för nu ska jag kolla vidare på Blue smoke, om den hette så.

2009-06-24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0