Hej hej sommar!

Åh idag är det sjukt fint väder, har bara haft shorts och linne på mig hela dagen! Det är verkligen sommar.
Börjar få en liten klump i magen för jag har inte insett hur snart det är vi slutar. Och det finns saker som jag borde ha gjort för länge sedan. Har i alla fall försökt gjort en filmanalys på Pretty Woman till filmkunskapen idag men jag vet verkligen inte hur man gör. Så jag får hoppas på att han inte sätter IG på mig. Det går jag verkligen inte med på. Det är inte mitt fel att jag inte kan skriva en filmanalys, eller? Det är väl lärarens uppgift att undervisa så man förstår? Jag tycker det i alla fall.

Sen finns det en sak som gör mig så fruktansvärt förbannad. Idag när det är sommar väder så måste vi vara på christina teaern. Men ingen av mina klasskamrater, förutom dom som står på scenen var där. Inte ens läraren vi har i grundämnet var där. Då känns det lite väl att vi MÅSTE vara där när lärarna bara kan strunta i det. Jag blir så förbannad.

En sak som är bra i alla fall är att jag har köpt en klänning till skolavslutningen och kusinens student. Den får ni se nästa vecka:D

Men nu ska jag ut på balkongen och sola!
Byebye

2009-05-30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0