destination ölme

Idag har jag och Lovisa besökt Louise i Ölme. Det var mycket trevligt, och på Louises rum finns det mycket spännande saker att kolla på, som en mini loppis. Underbart!
Vi, eller Lovisa, åkte på de finaset rullskridskorna och vi bakade pizza. Dock inte samtidigt. Men gott blev det.
Något jag inte ska utsätta mig för igen är att gå från Louise till stolpen, det var bland de värsta sakerna jag gjort i hela mitt liv.
Kan ni förstå hur mörkt det är, mitt ute på landet utan gatulampor?
Jag var inte ensam, men det var fortfarande svart. Louises pannlampa var inte mycket till hjälp, tyvärr.
Men en bra dag, det har det varit.

Ännu bättre blir det, för jag fick ett paket idag!
Vad  innehöll paketet?
TWILIGHT, nu ska jag för första gången se Twilight i riktig dvd kvalisort. Väldigt skrämmande att jag itne gjort det tidigare, jag tyckte att min nerladdade version var bra tills jag såg på New Moon och insåg hur kass min kvalite faktiskt var!
Så nu jävlar, först Twilight sen extra matrial.



Det blev bråttom till bussen. I Ölme är det viktigt med refleks!(stavas?)



2009-11-25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0