fika

Gick och fickade med Miss Annie & Miss Agnes förut, det var mysigt!
Efter det skulle jag fortsätta på min balklänning, men så blev det inte. Det var alldeles för mycket folk där. Så jag vandrade vidare till Mazarin (hobby affär) och hämtade ut mina trådar till studentmössan + att jag köpte lite siffror till min kalender.
Nu måste bara mössan komma!
Hur lång tid brukar det ta?



Nu har jag fixat en kalender, jävligt cool och hipp må jag säga.
Lite barnslig? Kanske, men det gör ingenting.
Nu ska jag skriva upp födelsedagar, jag ska gratulera alla jag känner. Jag är så värdelös på det!
Nu ska jag fortsätta med min matlagning, sen bada.
Hörs!




2009-11-24


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÖRJA VIDEOBLOGGA !!! :D

2009-11-25 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0