Tillägg

Jag fick paket idag, två stycken till och med! I ett paket var det skolkatalog och i det andra var mina foton som jag beställt.
Jag blev lite ledsen när jag satt och bläddrade i skolkatalogen och insåg att det är den sista katalogen jag kommer få. Så himla ledsen blev jag när jag kollade på alla fina lärare som man kommer sakna på riktigt.
Är det bara jag som kommer storgråta när det är dags att säga adjö på studenten?
Återstår att se.

Alla fina bilderna fick jag idag också, mycket bra! Satte in dom i mina fina album.
Några i den privata/personliga och några i "fotoalbumet".

Nu ska jag kika tv & dippa.
HEJDO

2009-10-23


Kommentarer
Postat av: sofie

jag kommer gråta. gud vad jag kommer gråta.

2009-10-26 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0