Torsdag

Idag har jag minsann gjort mycket. Hade endast två bildlektioner, väldigt skönt. Efter det så sprang jag iväg och klippte mig. Jag tror att jag är nöjd, om jag får pilla och trixa med det själv. Blev tvungen att färga det också för det ser bedrövligt ut annars!
Ni får se imorgon.

Look of today:
Gråsvarta leopardthigts
Svart oversize t-shirt
Massa silverkedjor, halsband.
Svarta boots med nitar

Och om mina svarta boot, fyfan vilken dålig kvalité! Jag bli så förbannad. Sulan har släppt på dessa också! Jag går ju inte och släpar tårna i backen så jag fårstår inte hur dom går sönder.
Nu limmade jag sulan med kontaktlim och om det inte håller lämnar jag tillbaka dom.
Satans skor!


Jag gjorde även ett superkap på tradera.
Behöver ju inte förklara då bilden gör det.
Tre filter+motljusskydd för 85(!) kr.
Bra där

!

2009-10-22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0