wa

Nu har jag varit sjuk tillräckligt, mamma kom hem med antihost tabletter och dom verkar fungera. Så imorgon är det jag som ska till skolan, ÄNTLIGEN. Hoppas jag.
Jag har inte gjort ett dugg, sovit & kollat på tv och hoppats varje gång jag fått sms från Ståfräs att det ska vara från någon annan, ibland så.
Jag börjar bli lite orolig över allt nu, det är inte okej. Klara matten, få ett jobb osv. Är det nu det är dags att hoppa av skolan för att börja om?

Jag måste sluta vara så jävla paranoid, skjut mig hellre. Jag inbillar mig bara, eller?
Det har redan stigit mig åt huvudet en gång och jag skäms forfarande, varje dag.

Men var positiv, för snart är det söndag.

2010-04-19


Kommentarer
Postat av: G

Vad händer på söndag? efter söndan är de ju måndag igen!! </3

2010-04-19 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0