+ + +

Vid mycket om och men har jag kommit fram till ett beslut. Om personen i fråga tror att det beror på vissa händelser, får den personen tro det då. Men så är inte fallet iallfall.

Idag har jag varit i kollektivet, det var då ett tag sen. Känns det som.
Matilda och Agnes spelade super mario och Matilda var så.fruktansvärt.hysterisk. Jag har aldrig sett en kvinna spela tvspel på det viset, det finns på film minsann.
Vi åkte ner till coop när Agnes övningskörde så duktigt, köpte högtalare och föda.
Sen återigen i soffan, super mario. Hysteriska Marre. Jag somande.
När jag vaknat och säkert dregglat på Lovisas kudde var det tomt i rummet. Jaha ja. Jag antog att det var balkonghäng, givet.
Trött, kall och jävlig begav jag mig till mormor.
Trött, kall och jävlig begav jag mig hem för att smida planer.
Så det ska jag återgå till, adjö då.

Och vart är Veronica Idamn?

2010-08-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0