+ + +

Sitter på jobbet och vill mest gå hem för det går så dåligt. Vem vill liksom ha en fiskars kökssax? Vem kan ens säga fiskars kökssax snabbt? Inte jag! Bästa skålen är ju slut.
Bäst av allt är jag bara jobbar tre dagar den här veckan, sen är det fet helg.

Jag har sån himla beslutsångest om jag ska stanna kvar hos pappsen till den 26:e eller åka hem den 25:e och fira Veronica.
Som det känns nu så kommer jag stanna, men alla säger att jag inte får missa partyday of the year. Är det så?
Jag jobbade förra juldagen och det kändes som att det var en helt vanligt löningshelg. Inget att hurra för alltså.
Men statt är öppet? Roligt där?
Jag ska fundera på saken iallafall.

Back to work!

2010-12-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0