+ + +

Kollat på film med lillasystern, ätit chips och dipp. Nu ligger vi här och lyssnar på grannes urdåliga musik.
Jag letar efter en säng, hittade den och inser att det är jättedyrt. Eller ja, det visste jag. Men jisses. 5200 slutade det på!
Jag kommer få sova på golvet.
Imorgon bär det av till skogs för ett tag, sen vidare till huvudstaden och yra runt bland människor. Det är fest på mitt konto men jag är absolut inte bjuden. Ska spara varenda krona.
Tur att jag uppskattar att kolla på människor, eller att bara vara i stockholm.

Blir lika irriterad varje gång jag dubbelklickar på mellanslag och inte får en punkt. Jag använder nog min telefon för mycket, men vad gör det.

2010-12-23


Kommentarer
Postat av: igen

Tur att du kom till skogs, så du slipper ligga på golvet.

2010-12-30 @ 09:08:01
Postat av: Anonym

Haha jo, men jag menade mest när jag flyttade.

men det löste sig galant

2010-12-30 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0