+ + +

Nu ska jag snart iväg till jobbet, efter 5 dagar ledigt.
Jag har varit på uppdrag med Caroline.
Vi drog på secondhand, bord och stolar till lägenheten för 250 kronor!
Säng och soffa har löst sig finemang tack vare jul.
Jag har bara inte bestämt mig för vilken soffa jag ska ha än, antingen en fin som är dyrare eller en som inte är lika fin men billigare, så kan jag lägga till lite mer saker. Skiljer drygt 1000 kronor.


Jag vet att mina närmsta vänner läser bloggen, kommentera och hjälp mig nu.
Ni vet ändå att jag kommer fråga.
Nu: Jobba!

2010-12-28


Kommentarer
Postat av: Gab

Den första tycker jag, helt klart<3 smsa sen

2010-12-28 @ 19:25:11
Postat av: Lovisa och Louise

Sofia! Vit soffa är inte bra. Den blir smutsig. Rödvin och sånt. Usch.

2010-12-28 @ 19:40:10
URL: http://obafemi.webblogg.se/
Postat av: pappsen

okej dags för en kommentar.

Lyssna på dina kompisar, vit soffa blir smutsig, den kräver mer tvätt. Så varför välja en annan färg där du inte ser smutsen....fräscht eller?

Jag skulle föredra att tvätta.

Den översta soffan: kuddarna kommer att säcka ihop efter ett tag men skönare att sitta i.

Den nedersta soffan: är inte skön att sitta i en längre stund, hård och lite dåligt djup i min smak.

Lägg hellre pengarna på sängen och vänta en stund med soffan om du är osäker.

2010-12-30 @ 09:02:58
Postat av: Anonym

Ja men precis, svarade något likvärdigt.

Jag vill ha den där ektorp soffan, den är ju så fin!

2010-12-30 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0