+ + +

Det blir den dyrare soffan. Den är fin. Och Lovisa & Louise får låta blir att spilla rödvin i den.
Idag har jag ringt viktiga samtal om inflyttning, internet, el och pappa har hjälpt mig endel.
För jag förstår nästan ingenting, men han sa att man inte måste förstå något som har med el att göra ungefär.
Jag lämnade han med hemförsäkringar.
Lovisa, vilken har du?

Jag trodde jag gjorde en bra internetaffär, 8-10 mbit för 299 kronor i månaden, 3 månader fritt. Men pappa sa att det var dyrt.
Jaja, jag försökte iallafall. Och det var redan telia i huset så jag vill inte krongla. Eller ha mobilt. Så så blev det!
Jag har inte lyckats med adressändring än, återigen Lovisa. Måste jag ha eftersändning eller kommer bara posten till min mor som inte kommer till mig?
Jag borde läsa din handbok.

Jag har två toffifeeaskar att ta tag i, adjö då.

2010-12-28


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bra fråga. Posten kommer till din mor, jag eftersände inte min, för det kostar bara onödiga pengar.

Och om du inte har lyckats med adressändring alls så är det inte så svårt. Fast jag antar att du lyckades med det?



Och hemförsäkring. Jag minns inte vad jag har. Jag kan kolla upp det så snart jag och Louise har analyserat klart en film. Hiho.

2010-12-28 @ 23:34:05
Postat av: Anonym

Jag lyckades icke. Jag gick ifrån sidan.

Gört!

2010-12-28 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0