20

Idag vaknade jag hos Caroline, hennes rara pappa skjutsade hem mig för det var och är fortfarande världens snöstorm. Helt sinnes.
Igår var det tjejmiddag hos Caroline, det var god mat och trevligt sällskap!
DÖD åt er som hade stulit Charlottes ipod, jävla idioter. Gick och tänkte på henne hela dagen och fick sen höra att hon har fått tillbaka den, lucky you! Hennes pappa hade skrivit något i stil med att det gick att spåra telefonen, så dom kastade ifrån sig den i en snöhög. Något äldre par hade hittat den och lämnat in den.


Ikväll är det mastis som gäller. Jag var lite taggad för en gångs skull men det försvann givetvis. Kollade på New Moon, började frysa och kände mig ovanligt ensam. Jag ska nog inte kolla på den filmen igen. Snöstormen påverkar ju även mitt humör kan jag säga. Fy i helvete för att gå ner till stan sen! Jag ska förmodligen dra på mig termobyxor och mammas stenfula vinterskor, ciao

2010-02-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0