en sak i taget

Igår kväll, mc donalds som sagt. Vi åt paj och den var inte alls god, den var kall. Jag blev såå besviken. Bara jag som inte ätit donken paj förut?
Aja, sen blev det maxi och vidare hem till Karolina. Där satt vi en stund och kollade på OS, fy satan så tråkigt det är! Efter ett tag skulle vi åka bil med Johan, karolina fick lära sig och sladda, bra jobbat. Johan var en utmärkt lärare. Vi åkte runt lite överallt och jag var mest trött, somnade nästan. Dom körde hem mig så jag fick sova, bra val.
Nu snart ska jag dra ner till teatern, tror jag iallfall. Det är så himla jobbigt och gå i snön! Två steg fram ett steg bak ungefär. Så kan det gå.


Nu får det fa-an vara nog!

Jag vill att mina fancy skor ska komma idag, om jag beställde igår morse finns det en chans att dom kommer idag? TROLIGTVIS INTE

2010-02-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0