världen är elak

Helt okej dag, åkte ner till teatern runt 12 för att fota sista föreställningen för idag. Vad tror ni händer?
Jag hade satt fast batterigreppet för att få bättre stöd, men det var minsann inte laddat! JÄVLA SKIT. Då blev jag arg, satt och kollade på musikel istället, orkade inte gå hem.
När man sett musikalen väldigt många gånger kan man göra som mig och Agnes, kommentera varje fel en person gör, eller hur mycket någon kan överdriva någonting. Så himla kuligt, misstolka ej, vi är inte speciellt seriösa. För jag skulle aldrig någonsin lyckas göra så som ni gör, ni är superduktiga varenda en!
När vi ska gå hem inser jag att det är snöstorm, fy i helvete vad trött jag blir på den här snön.
Jag, Lovisa och Felix trotsade snön och gick hem, vi pratade snusk hela vägen.
Snabbstop på konsum för chipshandling och semlor, bra val.

Nu sitter jag här, tänker på allt jag borde göra. Läsa ut en bok, göra en powerpoint presentation till Maud och läsa lite mer om dadaismen. Och viktigast av allt, sy klart min balklänning.
För all del..jag gör det sen.

Jag är för övrigt väldigt avundsjuk på Annie, du anar inte.

2010-02-25


Kommentarer
Postat av: Annie

nu blev jag nyfiken! ;o

2010-02-25 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0