jag önskar jag var en sån som inte tänker alls

Ståfräs invigde mastis igår med hennes 18åriga vänner, hon dansade på baren, blottade brösten för en drink och spydde på dansgolvet. Nej, det gjorde hon verkligen inte, hon skötte sig galant. Det såg ut som att hon hade trevligt och det hoppas jag att hon hade.
Min kväll blev ganska lyckad ändå, en stund iallafall.
Hah the boss Göran ville att jag skulle fota johannes till någonting som jag inte minns vad det var. Johannes skulle iallafall vara iförd endast kalsonger på baren? Jag vill inte veta vad han har tänkt sig med det här.
Klockan blev äntligen 02 och snälla Robin körde hem mig, jag la upp bilderna så fort jag kom hem och gick o la mig på en gång, prr.
Och jag förstår verkligen inte men, "kan inte jag få ta kort på dig?" Nästan varenda jävel frågade om dom kunde få ta kort på mig, men det får ni inte!





2010-02-21


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA SÅ GALANT

2010-02-22 @ 18:24:44
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0