dröm

Jag drömde ett sjuk dröm inatt. Det var en vanlig dag i skolan, fast det var en fotograf från Afrika här. Han pratade med mig och Sofie, han sa att vi skulle få följa med till Afrika och fota giraffer. Vi tyckte det var jättekul. Så skulle vi gå och leta reda på honom av någon konstig anledning. Han gömde sig bakom en stolpe och såg helt sjuk ut. Sofie sprang iväg så fotografen fångade mig, han drog mig längs golvet vid kafeterian, jag satte naglarna o golvet och försökte rädda mig själv som dom gör i alla läskiga filmer ni vet. Sen tror jag han försökte våldta mig. Helt sinnejukt. Jag lyckades iaf rymma och sprang tillbaka till lektionen. Jag var helt hysterisk och berättade vad som hade hänt. Sofie låtsades som om hon inte visste vad som hade hänt och alla andra kollade på mig som om jag var dum i huvet.
Det var läskigt, även fast det inte låter som det.

/s

2010-01-28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0