form


Möt hi-hi, han kan vara det finaste jag gjort i form, någonsin. Jag är mycket nöjd!
Jag håller på med två till, dom kommer bli mist lika fina. Jag ska göra jättemånga olika!
Hah, den är gjord i gips för den som vill veta.

Moe med koppen






Carro taggar sommar!

När jag hade format färdigt och slutade gick jag och Caroline på stan en stund. Köpte fancy underkläder och käkade pizza. GOTT.
Sen har det inte hänt så mycket spännande faktiskt. Har precis fått tillbaka värmen i tårna och det känns jävligt bra må jag säga.
Nu ska jag nog bada för jag fryser
ciao

2010-01-12


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är ju så snygg!

taggar!

2010-01-13 @ 20:14:48
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0