And the hardest part is letting go, not taking part

Klippte mig hos Stinis föut, hon råkade klippa av lite för mycket av av min lugg. Så den finns inte riktigt!
Jag är din första riktiga "kund", som inte är familjemedlem, som tjutit antar jag.
Aja, dagens sanning är iallafall att jag inte är så nöjd med mitt hår längre, inte alls. Det ser bedrövligt ut, haha. Det blir väl någon gång, ska sova på saken så kanske det känns bättre imorgon. Nu är det nyfärgat, tvättat osv så det kan ju förvärra saken.
Men tänk inte på det Stina, som du förmodligen gör. Men tur att du sabbade min lugg och ingen annans! Det växer. puss.

Skolan, lika seg som alltid och jag lever inte riktigt under dagarna som inte riktigt finns. Men snart får jag leva fritt ett tag. Men jag längtar inte dit, för då kommer jag säkert dö lite mer. Studentångest.

2010-05-19


Kommentarer
Postat av: jk

du är ju jättefin i håret :o

2010-05-21 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0