i hope

Idag gör jag det brudigaste jag gjort på länge. Jag steker på balkongen as we speak, trådlöst internet är grejen. Fast solen gick i moln och det börjar även mitt tålamod att göra, fyfan för att sola. Kan vara bland det tråkigaste som finns.
Ikväll åker dom som har en bil, bil på stan. Många bilar, det är rätt så häftigt har jag hört. Själv är jag inte lika häftig för jag ska jobba.
Uuuu jag fick världens panikattack förut, jag trodde min kamera hade gått sönder. Jag fick verkligen inte fokus på någonting, jag kollade alla inställningar osv men inget var fel. Men sen jävlar, innan jag tog till tårarna kom jag på att det fanns en af/m spak till kamerahuset. Den stod på M, manuell, jag bytte till af och den fungerade som jag ville. THANK GOD.
Inatt drömde jag en sjuk dröm, om vampyrer. Det var en kille som var vampyr, som jag väntade på hela tiden och vi hoppade ut genom hans fönster när vi skulle någonstans. Det var spännande.
Nu väntar jag på samtal, när jag får det ska jag ge mig iväg till duschen och vidare mot äventyr.
Ses i dimman, som man bruka säga

2010-05-22


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, besök gärna mitt tradera på H&M:s senaste Fashion Against Aids kollektion

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2265932

2010-05-23 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0