still

Igår var det inte min dag, har inte varit så arg på länge. Allt gick verkligen fel och inget blev som jag ville, INTE OKEJ. Det värsta var nog att jag beställt superfina skor på nelly som äntligen hade kommit in i min storlek, men nej. När dom kom i brevlådan var det fel skor! Bara att skicka tillbaka. Sen finns inte dom jag vill ha kvar, tvi.

En lustig sak som hände idag var historiaprov. Vi har gått igenom terrorism hur länge som helst, skrivit en hel bok ungefär. Så skulle vi ha prov på det idag. Det gick såådär, för jag förtsår verkligen ett kiss. Hon har pratat om vilka som bombar vad och massa olika namn på städer och gubbar. Jag var sist in och först ut, bra jobbat.

Imorgon börjar dag ett av estetfestivalen. Inga vanliga lektioner, bara häng på teatern. Något slappt, något tråkigt.

Jag vill hitta på något med någon, NU. För jag är inte trött än.
Studentångest.jag.vill.inte.

2010-05-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0