-

Nu är det inte ens säkert att jag får lägenheten av någon konstig anledning.
jag var först har har fast inkomst, jävla idioter. Dom skulle ringa senare idag så får vi se vad som händer.

Och min väska har jag glömt också, med kort och alltihop i. Känns sådär. Känner mig handikappad utan kortet, ofta jag går hem utan den från mastis? Jag var så galet trött.
Johannes har den tydligen och nu är det bara att vänta tills han hör av sig, den sege.

Det var iallafall inflyttningsfest hos Veronica i lördags, mycket roligt! Alla borde stannat där istället för att gå ut, för det var inte mycket roligt.

Nu ska jag fortsätta i pepparkaksburken och vänta på johannes.

2010-11-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0