hoppsan

Här ligger jag i min säng efter en powenap.
Jag är nog påväg att bli sjuk, vilket jag inte har tid med.
Ont i halsen, huvudet och hela kroppen. Jag känner mig som en tant. Eller?
Imorgon är det jobb som gäller sen optikern. Men om det stormar som det gör nu finns det inte en chans att jag promenerar till stan och tillbaka. Jag kommer ju dö på cupen.
Ska nog bada, eller sova.
För det här går icke.

Ja och jag gjorde det igen. Beställde skor.
Men jag är bäst på att fynda och för att lindra mitt dåliga samvete får dom adnra förmodligen åka tillbaka.
Det återsår att se.
Och för att det ska kännas ännu bättre har jag fyndat bra-att-ha-saker tills jag flyttar.
Så det går jämt ut. Ehe.


2010-11-23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0