+

Jag har så mycket att berätta.

I fredags åkte jag till ölme, intog skönaste kuddarna och kollade på film med Veronica.
Dagen efter, med en våffla i magen åkte jag till karlstad med Henrik.
Där han blev haffad till hårmodell. Några meter bak står jag som ett fån och förstod ingenting. Tills dom kommer fram till mig och frågar om jag vill ställa upp.
Ja, sa jag. Om ni inte färgar håret svart!
Lördagen gick mot det bättre, jag gick på kalas med Annie och alla dom där roliga människorna.
Så himla tokroligt.
Jaha och imorse var jag lagomt sliten, drog mig upp och åkte tillbaka till karlstad.
Färgade mitt hår ljusare och imorgon ska jag dit och klippas osv.
Spännande.
Eller bara nervös?
Blir det fult vet vi alla vems fel det är.


Kom nyss hem och är lika trött som jag var innan jag somande igår.

2010-10-17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0