det kommer en förändring

Ja, jag har fått ett jobb.
Och det känns så fruktansvärt bra!
Det kommer leda till mycket bra det här.


Idag hällde jag en hel kopp oboy I min iPhone, jag skrek nästan rakt ut.
Jag tog upp den, skakade, torkade och blåste så hårt jag kunde.
Tre personer flockades runt mig och hjälpte mig med mitt livs problem.
Det kom i ladduttaget.
Den höll, än så länge.
TA I TRÄ, som man brukar säga?
Jag vill bara att det ska bli is så jag inte kan tappa den i en vattenpöl, eller för all del sjön.



Idag är det Per Morberg. Så jag har inte tid att blogga.
"Och det är glass, det är gott med glass." Den enda rätta mannen.

2010-10-28


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du fått jobb:)?

grattis!

/Sandra

2010-11-02 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0