young dreamer

Inatt drömde jag en sjuk dröm.
Jag var Alice i Resident Evil. Jag var inte Alice men jag kunde göra allt som hon kan.
Fast jag slogs inte mot zombies, jag slogs mot sönderknarkade tattartjejer som satt i min farmor och farfars badkar och ville skära av sig handlederna.
Jag slogs med dom som om dom vore zombies.

Sen var jag helt plötsligt i Carolines rum och hon var arg på mig av någon anledning och jag var asledsen, så jag fick ett kuvert med scrapbooking blommor av henne. Jaha?
Vi blev sams.
Sen ville inte hennes mamma ha mig i huset (hon som skulle släppa in nästan vem som helst och mata ihjäl hennes kompisar om hon fick chansen. Jag gillar det mamma Östin så det var inget negativt.)
så hon bestämde sig för att låsa in mig på deras kontor, dom har inte ens ett kontor. Men in dit skulle jag. Blirren var inte ens inblandad, han som är den lustiga och skulle kunna låsa in mig någonstans på riktigt. Och sedan släppa ut mig såklart. Eller?
Hm.

Nu ska jag kolla på Remember Me och lyssna på när det låter som att någon vill bryta sig in igenom mitt fönster.
Hejdå då.

§

2010-09-16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0