T R ÖT T

Jag är helt slut efter jobbet, det ekar "bjuda på i vändsyfte" och "esc" i huvet på mig.
Igår somnade jag 20:30. Favorit i repris?

Har iallafall äntligen tagit tag i saken och köp textilfärg, så jag kan färga mina cheap monday svarta igen. Dom har bleknat.
Tänkte att jag slänge med mina svarta converse och min kavaj också.
Vågade inte ta mer ifall färgen inte skulle räcka.
Men svart blev det! Jävlar i bäret. Cool!
Borde städa men jag är för trött.
Så istället ska jag duscha, hämta tvätten och plugga på tele2s abonnemang.
Jag satsar på 20:30.

Jag är så sugen på att prova lite färg i mina linser också, tål att tänkas på.


Jag älskar min pälskrage, skulle jag tappa den så vet jag inte vad jag tar mig till.
Loppis är bäst.

2011-02-23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0