+

Hämtade min cykel innan jag drog till jobbet. DEN ÄR SÅ FIN.
Materiell lycka när den är som bäst?
Slår det skor? Aldrig.

Påväg hem smet jag in på en loppis och köpte en kavaj.
Den är inte svart, grå, beige eller vit. Röd.
Jag, den mest ofärgade människan köpte en röd kavaj.
Det kan bli spännande.

Veronica har varit här på besök och jag har bakat sockerkaka. Inte för besökets skull utan för att formen var så fin så jag ville prova. Nu går jag och lägger mig så jag kan få cykla någonstans imorgon.

Såg en lila, lurvig cape på stationen förut. Den satt på en kvinna som såg nöjd ut, det kan ha varit för solen.
Jag saknade C9 och skolan. Eller saknar?


Nu, godnatt.


2011-03-23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0