U T A N I N T E R N E T F Ö R S M Ä K T A R J AG P Å D E N N A Ö

Jag fruktar inför imorgon, inget internet. Vad ska jag ta mig till?
Kommer förmodligen bli galen, helt galen. Varför jag kommer bli galen är för att jag inte har en tv heller.
Så vad ska jag göra om kvällen?
Jag må planera mina dagar väl så jag slipper sitta stilla.
Gå och låna en bok? Eller köpa en fin tidning?
Om jag inte åker tillbaka till karlstad efter jobbet och pratar med telenorkillen igen.
Han hade en "bra deal" som han uttryckte sig, den var kanske inte så illa trots allt.
Eller så gör jag en som alla tanter gör, skriver på för att han var söt.
Jag som sa att jag skulle komma tillbaka, frågade till och med när dom stängde.
Har dåligt samvete. Jag måste tillbaka och be om ursäkt. Eller? Han kan få en kaka.
Jag lämnade tillbaka saker och kom hem med ett linne. Ett stickat.
Det var fint men jag orkar inte visa.

Helgen, norge, har NÅGON en sovplats för två i två nätter?
Mig och Emelie, Emelie och jag.
Hon hittar på massa saker som gör att jag nästan vill avlida.
Eller börja gråta på jobbet, gå in på toan och ringa till mamma? 
Så fick det bli. Det kändes inte bättre efteråt.
Vad livet vore bra om jag bodde hos mormor.

Nu ska jag dygna, så jag inte missar något spännande på facebook.
Det här må vara det längsta inlägget jag någonsin skrivit.
Jag läser aldrig långa inlägg.

2011-03-28


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gör dig sällskap om du har tråkigt :)

2011-03-30 @ 21:50:59
Postat av: Anonym

Berätta vem du är så ska jag tänka på det!

2011-03-31 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0