välkommen till den tråkigaste bloggen alive.

Det var väl ett jävla tjat om att jag ska skriva något kul.
Vad ska jag skriva då?
Att jag en dag på jobbet var så godissugen, så fruktansvärt arg över att jag inte fick godis och en kund som säger "lilla gumman".
Passa dig för vad du säger, jag kan stänga av ditt abonnemang. Det blir lika kul för dig som det blir för mig, jag ska alltid gå in på ditt abonnemang och avsluta det IGEN. ´Så kan du ju sitta där och vara lika bitter som jag, det blir kul.
Vad ska jag skriva mera?!
Att jag ska till Göteborg på fredag, det blir fint. Följa med den som vill.
Jag ska inte spendera pengar.
Jag ger snart upp Oslo, jag är så besviken så jag orkar fan inte lägga ner mig mera.
Någon som behöver en inneboende som mig?
Jag kan städa, baka, laga mat, luktar inte äckligt och kastar inte snus på golvet.
Har du en katt kan jag klappa den också.
Nu kollar jag på rachel ray, kunde ha sovit med eftersom att min kompanjon ställde in mötet vi skulle ha precis när jag var redo att åka dit kan jag inte somna om. Ja, jag är arg på dig.
Nu ska jag fan åka till maxi, det gör man i Kristinehamn.
Jag har en annan blogg som jag jobbar på, säkert mera intressant för er än den här.
KANSKE att ni får ta del av den. Ni som tjatat på mig iallafall.
Hoppas ni läste det här förbannade inlägget nu, kanske det mest ovärda och längsta jag har gjort. Gjort på ren och skär ilska.
Hej jävla då.

2011-08-15


Kommentarer
Postat av: c

pöss

2011-08-15 @ 16:54:17
URL: http://unicornspring.blogg.se/
Postat av: en bra släkting,förmodligen den bästa.

tack å tack åtack å ge mig länk till andra bloggen daaah. puss

2011-08-15 @ 20:12:42
Postat av: Anonym

Hurra!

Kom hit och lek någon dag vettja.

2011-08-16 @ 00:39:14
URL: http://obafemi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0